دانلود نرم افزار Garena Plus Messenger

تنوع

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

دانلود نرم افزار Garena Plus Messenger

دانلود نرم افزار گارنا

دانلود نرم افزار Garena Plus Messenger

 

Garena Plus Messenger یک مسنجر پیشرفته و کاملا رایگان می باشد که علاوه بر گرد آوری جمع گیمران در یک محیط کاملا گرافیکی دارای سرورهای متعددی می باشد که می تواند بازی های مختلفی چون : وارکرافت ، کانتر استرایک ، هون و …را به خوبی پشتیبانی نماید. فقط فایل exe بازی مورد نظر را به گارنا معرفی کنید و سپس دکمه run game را بزنید تمام شد میتوانید به سرورهای مختلف وصل شده و از بازی کردن لذت ببرید توجه هم داشته باشید که در سرور های گارنا کپی رایت رعایت نمیشه پس اگر بازی شما کرک شده است موردی ندارد.
تمامی افزونه ها تا آخرین روز به روز رسانی این نرم افزار کنار نرم افزار می باشد کافی است دانلود و نصب نمایید.

 

فرمت: EXE

حجم: 65 مگابایت

دانلود:

دانلود نرم افزار Internet Download Manager 6.19

دانلود Internet Download Manager

| به همراه کرک و پچ جدید + آموزش |

 

 

Internet Download Manager 6.19 Build 2 Final یا IDM نرم افزار اینترنت دانلود منیجر یکی از قویترین نه بلکه قویترین و بهترین نرم افزار دانلود می باشد. نرم افزار IDM می تواند سرعت دانلود شما را تا ۵ برابر یا %۵۰۰ افزایش دهد. نرم افزار دانلود Internet Download Manager با تمامی مرورگرها و سیستم عامل های موجود سازگاری کامل را دارد. با نصب نرم افزار دانلود IDM به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV دانلود کنید.

 

همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید . شما از طریق برنامه Internet Download Manager می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید. از ویژگی های نرم افزار دانلود IDM می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمان بدنی دانلود ها و … اشاره کرد. شما...

فرمت: EXE

حجم: 6.5 مگابایت

دانلود:

 

 

ليست صفحات

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد